יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

פרוייקט אקו של גינדי זיתוני - השכונות הירוקות המדהימות

קבלני העל המוכרים זיתוני גינדי הסכימו על שיתוף פעולה לא מכבר יחד עם דניה סיבוס, מבית אפריקה ישראל, במיזם ענק וייחודי, השכונות הירוקות בכפר סבא, פרוייקט זה נקרא אקו השכונה הירוקה כפר סבא. הדירות הנדירות ביופין והיוקרתיות מאד העלו בסביבה כפי הצפוי את ערך הדירות. פרויקט השכונות הירוקות המוערך שלהם הוא כה מוצלח שהביא לביקוש רב לדירות מעבר למה שהיה ניתן להכיל בהתחלה.


זיתוני וגינדי כאמור יצרו מיזם מדהים ומוצלח, פרוייקט אקו השכונה הירוקה. רבים מבינינו לא יודעים אך אין זה שיתוף הפעולה הראשון בין השניים. דניה סיבוס בשיתוף פעולה עם זיתוני וגינדי בנו כבר בעבר את הפרוייקטים המוצלחים מאד של אקו בהוד השרון ופתח תקווה. פרויקטים ראשונים אלו נחלו הצלחה רבה ולא בכדי הם ממשיכים לייצר הד ועניין וגורמים לענף הבנייה לחוות את השינוי החל בתוכו בזכות הבנייה על עקרונות אקולוגיים ושמירה על סביבה ירוקה אך ללא פשרות וללא ויתור על איכות הדירות ויוקרתיות.

כולנו יודעים כמה חשוב לשמור על סביבה ירוקה, כולנו שמים לב לשינויים האקולוגיים המסוכנים שעובר כדור הארץ ולכן פרוייקטים מעין אלה חשובים יותר מאי פעם. לכן מיזם השכונות הירוקות שלהם כל כך מצליח אבל לא פחות חשוב הוא עומד על עקרונות מאד ברורים ודבק בהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה